2009-06-12

真實的謝謝 Really Thank You

今晚我難免激動.

昨天晚上沒有跟小王子講到話, 因為他打電話給我的時候我已經睡著了. 今天一大早就接到了他的電話. 他說, 昨晚沒有人陪他說話. 他就是有這種能力. 今天我的一天忽然就更明亮了起來. 我只是希望我心裡想的事情趕快發生.

最近我好像開始失去了一些我原有的能力. 我不知道究竟是怎麼了. 我想也許是因為我還感受不到我應該知道的吧. 時間一天一天的過去. 今晚我會好好睡覺. 因為我知道明天會是全新的一天.

今晚我要好好感謝一些人.

謝謝好朋友S給我的簡訊. 謝謝台灣的大頭妹妹忽然在MSN跟我講話, 還說今年還想幫我慶祝生日. 謝謝學生賢給我的鼓勵, 我會記得你說的'強'. 謝謝孫子提醒了我, 問我怎麼最近的生活好像變得黯淡無光了, 那當頭一棒似的對話有點孩子氣卻最真實不過, 謝謝你想念我們一起吃飯的時候. 謝謝澳門的媽媽說想我, 還說希望我趕快可以再次跟你一起工作. 謝謝香港的妹妹跟我的一席談話, 那是一種很特別的感覺. 謝謝好朋友傑克, 你知道我為什麼謝謝你.

謝謝上帝讓我知道了一些什麼.

我也要謝謝你, 你用你的雙手把我接著, 拖著, 扶著, 推著. 你明亮的雙眼還是跟小時候一樣. 我永遠不能不愛你. 只是現在的我們開始對愛懂得更多. 我愛著你, 就跟你愛著我一樣.

真實地存在著.

I didn't speak to h last night because i was asleep when h called. H called again this morning and as powerful as he is, my day seems to become brighter listening to h's childish yet surreal talking over the phone.

I seem to be losing some of my natural power lately. I am not sure what went wrong. Perhaps i still haven't read what the universe is trying to tell me clearly. However, tonight i will make sure i have a good sleep because i know that tomorrow is a brand new day and it will be a good day for me.

Tonight, I wish to extend my gratitude to some special people.

Thanks to my good fren S, thanks for your sms to me. Thank you my beloved sister in Taiwan, thanks for your birthday offer. Thanks to my student Xian, i will remember what u told me in msn. Thanks to my grand son, thanks for asking why. Thanks to my mui mui in HK. Thanks to my mama in macau, thanks for saying what u said. Thanks to my dear fren Jack and you know why i thank you.

Thanks god, for teaching me.

And last but not least. Thank you k. Thanks for always be there for me with your open arm. I looked into your eyes and i see the same eyes as when we were younger.

Everything is so real.

No comments: